Kazidomi

Kazidomi biedt gezonde voeding via online abonnement aan

Kazidomi biedt via een abonnementsformule online gezonde producten aan. Het bedrijf zegt daardoor kortingen van 20 tot 50% te kunnen geven.

“Aanvankelijk was het de bedoeling om een webshop op te richten voor mensen met een specifiek dieet”, vertelt Emna Everard, medeoprichtster en CEO. “Maar zo zouden we een deel van ons doelpubliek missen, namelijk mensen die niet op dieet hoeven, maar die wel interesse hebben voor gezonde voeding.”

De Kazidomi-voeding wordt geselecteerd door artsen. In het gamma zitten ongeveer 1.500 producten: voedingsproducten en –supplementen, maar ook cosmetica en onderhoudsproducten. Die producten bevatten geen slechte bewaarmiddelen, palmolie of geraffineerde suiker. De meeste producten dragen het biolabel.

Kazidomi steekt ook energie in het creëren van een community, bijvoorbeeld tijdens evenementen waar de producten geproefd kunnen worden. Kazidomi is sinds september 2016 operationeel. Het kreeg financiële steun van de Gimb-groep, de coöperatieve Crédal en werd gecoacht door Impulse (het vroegere Brussels Agentschap voor de Onderneming) en ondernemerscentrum Solvay Entrepreneurs.

Ontdek de winnaars